Busy...

Det blir jobb idag.. Om ganska exakt en timme, ska jobba 15-19.15 på Caroli. Fick ett sms och kände att jag fick passa på nu eftermiddagen var ledig. Hade tänkt hinna plugga en massa den tid jag hade hemma mellan skola och jobb... Men det sket sig totalt, har inte gjort ett dugg. Bara surfat runt, ätit rostmackor och druckit en massa kaffe. Blir lätt så när man har en ny, lyxig moccamaster;-) Försöker vara jätteduktig och hålla den ren och fin hela tiden...än så länge går det prima. Hoppas bara det håller i sig, vår gamla var inte alltför fräsch alla gånger.

Iaf, ikväll kommer jag behöva sitta en stund med studierna.
Ska mejla min artikelkompis senast imorgonkväll.. Ska till dess hinna skriva om arkiv som praktik, plus att jag lovat att kolla kursplanerna för ABM. Ska se om de är något vi kan ha nytta av. Puuh! Men som sagt, jobb först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0