9/9-2010

Skulle egentligen ägna denna morgonen till djupa studier, då jag inte börjar förrän klockan 11. Hittills har det gått sådär, inledde med att frulla till Vakna med the Voice. Och sen var jag ju tvungen att fixa mig, såg ut som ett troll i håret efter att ha tvättat det igår efter träningen. Men nu har plattången gjort sitt, kajalen är dragen och jag är klädd. Och har typ en timme på mig att plugga innan jag måste rusa till bussen. Går till fyra idag, sen är det träningsmatch mot DamerC som står på schemat. Ska planera uppställningar och så lite, får ta mitt ansvar som kapten:-)

Linne: Gina Tricot
Kofta: Cubus
Tajts: H&M Divided Red
Klocka: runns.se
Skor: Vita converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0