Vinst i Jönköping, mot dubbelt motstånd...

Blev en lång volleybolldag i lördags, inte helt smärtfri! Slutade 3-1 till oss, efter en match mot dubbelt motstånd. Peppi beskrev scenariot väldigt bra på hemsidan; en skandal! Under inspiken var jag så förbannad att jag skakade, har aldrig varit med om något liknande under mina år som volleybollspelare.. Och det har hunnit bli några stycken.

Menmen, en vinst är alltid en vinst!
Och vi fick med oss tre fina poäng. Avslutade den kvällen hemma i soffan tillsammans med Jacob och Biff. Emelie kände sig ensam och ville se på tv, klart man ställer upp! Söndagförmiddag gjorde vi stan och Biff uppdaterade sin vintergarderob med en massa snyggt:-) Jag var personal shopper, riktigt kul! Sen for jag och Jacob till Lund, först ut till Nova för att shoppa upp ett presentkort från Cervera. Blev en fin kastrull, gud vad vuxen man är! Sen blev det middag hemma hos Lasse och Kerstin, tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0