Torsdan

Blev en himlans massa möten igår, först dök Petra upp vid tio.. Lite överraskande så där, vilket såklart innebar att hemmet såg ut som ett bombnedslag.. Man måste förvarna innan man kommer på besök, annars kan man inte förvänta sig nåt!! Menmen, snackade fram till att jag var tvungen att sticka till nästa möte...som innebar plugg. Var sjukt nere när jag gav mig av, dock hade hoppet återkommit något eftersom jag jobbat på och redan hunnit ändra en del. Sen hjälptes vi åt, och får nog tycka att slutresultatet blev riktigt bra. Lovely! Tänk att det gick ändå. Idag ska min artikelkompis skicka in hela rasket, hoppas nu bara lärarna gillar det också..

Mitt i plugget fick jag mess av Petra, som ville ses igen!
På cykeln och ner till stan, blev möte och lunch på EspressoHouse. Petra var otrogen mot sin nya arbetsplats, inte bra;-) Pratade volleyboll och kom fram till bra lösningar! Nu är vi bossar, haha!!

Hem och käka och sen iväg till träning och möte.
Laget gillade vår idé så nu hoppas vi bara att det ska gå bra. Premiär i helgen och vi har tappat en spelare:-( Blir till att låna.. En fantastiskt rolig nyhet är dock att Pernilla har gått över till oss!! Hurray!! Trots att hon bor i Smålands skogar så ska hon försöka komma ner och träna lite då och då och även spel matcher med oss:-) Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0