Torsdag

Idag börjar inte skolan förrän klockan 15... Känns lite skumt, ledigt men ändå inte. Har ju en massa som behöver läsas. Jaja, hittills har jag lyckats släpa mig ur sängen och intagit frukost. Bra start:-)

Var verkligen helt sne på det igår.
Trodde jag började nio...när jag egentligen skulle börja kvart i elva. Hmm. Men, tog vara på tiden och satte mig och läste iaf. Sen hade vi PBL och fick massa beröm, sitter aldrig fel. Gillar verkligen min grupp, vi är typ bäst;-) Lunchade och gick och köpte kaffe innan eftermiddagsföreläsningen. Fin dag, var hemma strax efter fem. Mat och sen iväg till träning. Fys med mer fokus på armar...pust! Märktes att vi inte riktigt är vana, lite småsega i bollövningarna. Menmen! Snart är vi igång!

Känns konstigt att veckan gått så fort, kan verkligen inte komma från det..
Snart är det helg igen, då står match mot Göteborg på schemat. Börjar bli lite nervig, samtidigt som det ska bli fantastiskt kul såklart:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0