Tisdag

Har suttit hela morgonen med tänt ljus vid köksbordet.. Frullat, druckit kaffe och faktiskt fått skrivet en del på artikeln. Känns bra, fick inte gjort ett dugg igår då jag istället la tiden på att baka bröd, läsa bloggar och titta på teve. Menmen, nu har jag presterat lite iaf. Börjar dra ihop sig, på måndag ska den. Inplanerad skrivarverkstad imorgon, då kommer Linnéa hit så vi kan jobba ihop:-)

Idag blir det skola 10-12, sen har jag bokat in mig på vattengympa klockan 14.
Ska bli riktigt härligt att få plaska runt i en varm bassäng, särskilt nu när det är så kallt.. Burr! Hoppas på att kunna hitta på något kul ikväll, nu när kvällen är ledig. Får se vad det blir, känns som det lutar åt att gosa ner sig i soffan med Jacob och en film... Vill se Monty Python:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0