Ringmärkta...

Igår förlovade sig Jonas och Sara!! Wohoo, grattis grattis grattis! Helt underbart, och jag är såå avundsjuk! Inte så att jag egentligen skulle vilja förlova mig nu, men ändå! Så romantiskt och härligt, blir helt rysig.. Grattis till er igen!

Uppe med tuppen idag igen, dock var det riktigt segt och svårt.
Nu har solen också orkat upp, vilket gör att allt känns lite roligare. Dagens plan är att fara till Lund för att plugga med Linnéa. Vår hjärnor orkade inte riktigt hela vägen igår, så blir till att ta nya tag idag:-) Nu köör vi!!!

Här är finingen jag drömmer om att bo i denna vinter...
"Bara" 3000 kronor, puuh!
Får nog fundera lite till på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0