Lek och gos

Igår, efter att artikeln blivit klar och Linnéa lämnat mig, så satt jag ensam hemma och läste. Skrev på fejjan att nu var jag ledig, och fick svar av Maja att då kunde jag ju komma på besök till dem. Åh, vad roligt!! Rusade till bussen, men tog mig tid att plocka upp lite fika på vägen. Hann vara där i några timmar, lekte med Milla, pratade med Maja och fick även hålla och gosa med Jolin.. Hon luktar alldeles ljuvligt...och har blivit så stoor! Så stor man nu kan vara när man är 3 månader;-) Hon har börjat le också, särskilt när Milla sjunger för och leker med henne. Gosingar, underbara att vara extramoster till.

I somras, här var Jolin typ två veckor...

Juli 2010, nybliven storasyster och en liten Jolin..
Båda iklädda nya fina kläder som de fick av mig och Jacob:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0