Hutter och burr!!

Det är kallt ute! Usch, har insett att jag inte har någon riktigt bra jacka för denna typ av väder. Dvs snorkallt, men inte vinter ännu. Kan inte med att dra fram vinterjackan, för vad ska jag då bära när snön kommer. Det talas liksom om att vintern 2010/2011 kommer bli den kallaste på 1000år!! Huu!!

I alla fall! Har surfat runt och kollat efter en mittimellan jacka. Hittade denna fining hos Bubbleroom. Tipsade först Biffen om den, men hon tyckte att den var för glansig. Så jag kanske slår till själv istället, tyckte nämligen att den var alldeles perfekt glansig;-) Jacob gillade inte volangen...jag tycker att det är den som gör det! 499 kronor, cashing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0