Helgen

Haft en ganska go helg , kan konstateras. I fredagskväll blev det bio tillsammans med mannen, såg The Other Guys. Lite smårolig, Will Ferrell kan sina grejer. Förstår mig inte på visssa människor, typ sex personer blev utkastade från bion. De tillhörde alla samma grupp, och var typ 16-17 år nåt sånt. Sprang omkring och satt och skrek.. Hela publiken applåderade då de tvingades lämna salongen, haha!! Så onödigt, betala 95 spänn för två minuters film.. Menmen.

Igår blev det en lugn dag, nästan konstigt med matchfri lördag.
Cyklade till Stadsbiblioteket och lämnade böcker och promenerade sedan lite på stan. Sjukligt mycket folk, slutade med att vi tog en fika på David Halls torg. Något lugnare iaf. På kvällen bar det av till Lund för Halloweenfest hos Tora. Mycket trevligt, som alltid när jag hänger med valda delar av klassen:-) Pratade, sjöng singstar och hade allmänt kul. Stack därifrån vid två och var hemma...två! Bra där, med att ställa om till vintertid;-)

Idag inleddes dagen med brunch på Café Ceder, jag bjöd!
Wohoo, inte var dag! Kände att jag behövde grunda ordentligt inför sekretariatsittande och efterföljande match. Herrarna förlorade tyvärr med 3-2:-( Vi vann över Vindrarp med 3-0, spelade tyvärr riktigt oengagerat och ofokuserat. Men! En vinst är en vinst, nu är det bara att ladda om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0