Helgen och gårdagen

Volleybollpremiär i lördags!! Och vilken premiär! Vi kom, vi såg, vi segrade! Hade varit lite nerviga innan, mycket beroende på en artikel som tidigare hade publicerats i City...där Lund pratade om sin elitseriesatsning och sina nya spelare. Menmen, 0-3! Peppi skrev så fint på hemsidan efteråt, finns här!

På kvällen blev det partyparty!
Pizza hemma hos Hannis och sedan utgång på Etage. Jag, Emma och Hannis cyklade dit. Jag hade Hannis på pakethållaren och det gick så bra och fort så. Dansade järnet och hade jättekul, sedan skulle jag hem. Då blev jag rädd och vågade inte gå, så la dyra pengar på en taxi. Kändes ändå värt, skönt att slippa bli överfallen. Däckade rejält hemma, släpade mig inte ur sängen förrän klockan 15 dagen efter. Tittade på film och slappade, Jacob gnällde. Han kallade mig lat, så kompenserade på kvällen med att dammsuga, damma, städa toaletterna och skrubba nästan alla skåp i köket.. Pust, duktigt!

Jag dansade runt i denna ursnygga klänning. Väldigt Karin!


Igår var det tillbaka i skolan igen, ny del av kursen.
Denna gång handlar det om kunskapsorientering, spännande.. Två föreläsningar, lite tungt på slutet. Sedan hem, baka bröd och laga mat. Träning på kvällen, nu är de nya rutinerna igång...kändes riktigt bra:-) Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0