Heaven and hell...

Helgen var himmel och helvete kan man kanske säga...mest himmel faktiskt. Match mot Göteborg som slutade 2-3, nu vill jag bara glömma den:-( Tror samtidigt det var bra att vi fick ett uppvaknande redan nu,  vi har haft det lite väl glidigt. Nog inte insett hur pass mycket mer ansvar vi själva måste ta detta år. Menmen, nu laddar vi om!!! I helgen möter vi Jönköping borta, då hoppas jag att det lag jag känner är tillbaka!

För att glömma sorgerna for jag till Lund, fest hos Marie i klassen.
Wohooo, det var verkligen rätt val! Hade jättekul, satt inklämda i Maries lilla rum, pratade, drack cider, åt chips och lyssnade på musik. Sen blev det utgång på Wermlands, härligt att inta nationerna igen:-) Kände mig lite lyriskt, gillar verkligen mina kursare.. De är så sköna och härliga!

Mådde riktigt bra i söndags, tur eftersom en Jacob och Karin-dag var planerad.
Inledde med brunch på StKnuts bageri, sedan en promenad på stan innan vi hoppade på tåget till Lund. En och en halv handbollsmatch, som båda slutade med Lugi-vinst, sen for vi tillbaka till Malmö för att käka pizza med Biffen.. Som sagt, mest himmel:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0