Halloweenfest hos Tora

Kändes först lite deppigt att det blev match på söndan, då jag ju var bjuden på Halloweenfest på lördan.. Var ju riktigt sigen på att gå all in;-) Som tur var så har jag alltid roligt tillsammans med min kära kursare, så det blev succé trots att jag fick ta det lite lugnt. Typ alla var jätteduktiga och hade klätt ut sig så fint; särskilt Linnéa i sin djävulsstass och såklart Marie som Einstein:-D Kände mig lite mesig, utklädd till älva som jag var...särskilt som jag fick ge upp och ta av mig vingarna ganska snabbt. Ajaja, ont att ha på sig vingar anpassade för 5-åringar. Efter avtagandet var jag utklädd till skridskoprinsessa istället. Funkade det med!

Skridskoprinsessa, Einstein och en zombie...




Innan vingarna åkte av, en älva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0