Fredag

Lite synd om mig idag... Har fått en jätteförkylningsblåsa på underläppen, det gör ont och känns fruktansvärt äckligt:-p Blää!!!

Gjorde typ ingenting igår, bakade bröd och var och handlade.
Det var allt! På en hel dag, som egentligen borde ägnats åt plugg. Menmen, inget att vara ledsen över...får ta tag i det idag istället. På måndag måste vi börja skriva, en vecka kvar då bara ju..

I övrigt måste jag städa idag...bokklubb ikväll!!
Har dessutom några sidor kvar av boken...den är ganska seg kan jag meddela. Undrar lite smått över de bakomliggande tankarna till valet. Vi brukar alltid få välja och rösta mellan fyra-fem böcker, denna gång var detta den mest normala. Hmm! Jaja, denna gång har jag gjort urvalet...temat är systrar! Kommer nog bli en trevlig kväll, måste bara röja i rövarnästet först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0