Fredag 29/10-2010

TGIF! Redan fredag igen! Alltså, jag har sagt det förr men säger det igen: tiden går så s*tans fort just nu! Jag hinner knappt med! Nu är första delkursen avklarad, känns typ som det var igår jag satt på uppropet och var nervös, men samtidigt så sjukligt lycklig över att få vara där:-) Det känns ännu bättre nu, när man lärt sig lite..

Ledig idag, då vi ju skickade in artikeln igår.
Har inlett dagen soft med frukost och surf...men sen tog jag faktiskt tag i mig själv och städade lite. Skönt med nystädad lägenhet inför helgen:-) Jacob jobbar kort dag idag, så längtar och väntar på honom.. Igår efter träningen stack jag och Maria till tjejkväll på Gina Tricot på Entre.. Shoppade alldeles för mycket fint!! Till min(eller min plånboks) lycka satt en klänning dock inte så bra, så den ska tillbaka idag. Tror jag tar en promenad bort mot Värnhem, kan nog va skönt nu när det inte regnar längre..

Huu, ser så blek ut på varje bild!!
Hösten visar sitt riktiga ansikte:-p Och mitt hår blir superrött på bild, tror inte riktigt det är så i verkligeheten..
Topp/Klänning: NY! Gina Tricot
Tajts: Glansiga från Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0