Fixardag

Ledig dag idag, då vi var så sjukligt duktiga igår och fick gjort klart hela kamratgranskningen.. Mycket bra! Känns lite skumt att ha en helt ledig dag, vilket den ju iofs inte är då vi ju har PBL-möte imorgon. Måste nog samla tankarna inför detta...

Lyxade till med ordentlig sovmorgon idag, slog upp ögonen vid halv tio.
Välbehövligt, då jag sov riktigt kass igårnatt. Ordentlig frukost(storhandlade igår) och sen iväg till Triangeln för nagelfix klockan 11. Skönt att korta ner och få fräscha naglar igen, hade gärna gjort detta betydligt oftare än var fjärde veckan. Menmen, man ska ha råd med det också. Köpte hårfärg och var iväg och fick brynen noppade. Det var typ tusen år sen, senast jag var där så tog hon alldeles för mycket så fick vänta ut dem. Nu betonade jag att jag ville ha tjocka.. Blev perfekta tycker jag.

Sen hem och möta upp syster, som hjälpte mig med att färga håret. Blev rödbrunt, hittade perfekta nyansen:-) Riktigt nöjd! Efter färgningen hade vi tråkigt, så tog bussen till Entre för att köpa värmeskydd. Fick även med mig finaste halsduken och reafyndade tajts hem.. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0