Fest hos Marie!

Borde ta vara på den tidiga uppgången och ägna mig åt djupa studier. Men som vanligt fastnar man så lätt vid datorn. Nu har jag ju till och med skaffat Facebook! Wohoo, några år senare. Blev lite pirrig i magen när det nu syns att Jacob är i ett förhållande med mig. Gick nog att lista ut innan också, men ändå! Nu är det for real, haha!!

Hade med mig kamera i helgen, men knäppte inte en enda bild.
Detta delvis pga att Marie hade en sån fin kamera. Vet dock inte om bilderna blev så fantastiska;-) Men det syns vem det är iaf...alltid något. Under kvällen kom jag och Marie fram till att vi båda gillar Säkert! fantastiskt mycket. Så nu är biljetter bokade, konsert på Mejeriet 2 december. Hurray!

Får hjälp av Helena med att öppna min cider. Störigt med långa naglar ibland, typ när man inte kommer åt alkoholen:-) På bilden syns i övrigt Annelie, Lisa, Linnea och Tora.

Sista bilden; Emma, Helena och jag

Första; Marie, kvällens värdinna

Hade en riktigt rolig kväll, detta måste vi verkligen göra om snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0