Vinst, Fars dag och nya naglar..

Haft en fin helg som bestått av match i Göteborg, slutade 3-1 till oss! Så sjukligt skönt att få smälla in matchbollen, där fanns det inga alternativ. Vi hade då redan låtit det bli alltför spännande.. Menmen, tre poäng till Malmö! Firade segern med fest hemma hos Petra. Egentligen Kristians födelsedagskalas, men lyckade klämma in lite segeryra också:-D Fick med mig Jacob dit, vilket även det fick lyckan att ligga på topp.

Igår firades Fars dag med brunch på Systrar&Bröder.
På något konstigt vis hade alla familjemedelemmar möjlighet att närvara och det var hur mysigt som helst. Lille papi såg nöjd ut, vilket ju var det viktigaste:-) Världens bästa pappa är ju värd att firas! Efter brunchen stack jag och Maria till Triangeln för att fixa naglarna. Mina har denna gång mest varit till besvär. De var inte så snygga, blev missfärgade och var allmänt äckliga. Och när jag sedan knäckte en rejält på matchen igår så var det inte så mycket att fundera över. Nu har jag nya fina, han som gjorde dem var jättenogrann. Gillas!

Köpte med mig Sandwich pepparkaka och godis hem, sedan tillbringades kvällen i soffan tillsammans med Jacob..
Mm, riktigt skön söndag. Började skriva på mitt argumenterande tal som ska hållas på onsdag. Hm, kan kanske bli bra. Känns som jag borde kunna det här, sitter ju faktiskt på 30 poäng i retorik. Likväl är det svårt, särskilt att komma på ett bra ämne. Menmen, får intala mig att publiken älskar mig. Brukar funka;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0