Vecka 46

SNÖ!!! Vaknade upp till vinterns första här nere i Skåne. Inte säker på vad jag tycker än, men inifrån är det vackert iaf:-) Denna vecka har gått i ett och jag har ägnat mig åt den istället för att sitta hemma vid datorn. Dvs nu har jag massor med bloggar att läsa ikapp, haha!! 
Veckan i punktform!
MÅNDAG:
  • Hemma och hängde.
  • Promenerade
  • Jobbade på Mobilia 16-20.15
TISDAG:
  • Pluggade med min ämnesgrupp(B4) 9.15-13.00
  • Hem och käka, låna ut bil till Erik
  • Jobbade på Mobilia 15-20.15
ONSDAG:
  • Pluggade med B4 9.15
  • Höll tal 13-17 (jag pratade dock inte hela tiden, bara 4 minuter)
  • Fikade med väl valda delar av grupp 5;-)
  • Hem och käka
  • Volleyboll 20-22
TORSDAG:
  • Pluggade med B4 10.15-12 (glömde dock att vi tagit sovmorgon och var på plats 9.. Hann läsa lite iaf:-p)
  • Lunchade på Göteborgs nation med Linnéa och Marie
  • Föreläsning 13-15
  • Tränade med Minh 18-19.30
  • Middag hemma hos Minh tillsammans med honom och Jacob
FREDAG(idag)
  • Handledarmöte med B4 klockan 10
  • Tvätta 12-17
  • Jobba på Mobilia 15-20.15
  • Ladda inför morgondagens match mot Lund


Lillebror Erik var på Vellingeblomman igår.
Jag beställde två julstjärnor.
Så fint så, och lite smygjuligt:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0