Tisdag

Hemkommen efter skola 9-12.. Lyssnade bara på andras presentationer då vi hade vår igår. Det gick så bra så.. Efter skolan igår var jag en sväng på gymmet. Duschade utan att tvätta håret, då det ju skulle tränas volleyboll på kvällen. Men sen blev träningen inställd, då flera i laget drabbats av magsjuka:-p Huuh!! Måtte det hålla sig borta från mig!! Blev iaf till att hoppa in i duschen igen, menmen inte fel med varmt, skönt vatten.

Är så svårt att ta sig utanför dörren när det är så kallt, 10 minus ska det ha varit imorse.
Burr!! Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den, sen måste jag dessvärre ut i kylan igen. En viss person har ju namnsdag idag, och något ska han väl ha för att han är den fining han är:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0