Tisdag 9/11-2010

När jag vaknade imorse var min första tanke: "idag mår jag mycket bättre, förkylningen är borta!" Sen började näsan rinna:-p Blää för att vara förkyld. Laget spenderade kvällen på Atleticum igår, där Minh körde friidrott med dem. Buhu, jag hade också velat vara med. Menmen, måste vara frisk till helgen! Hann med att ha möte med Minh iaf, skönt att ha någon att ventilera med.. Vi fortsätter ikväll, hann inte klart.

Skola 10-12 idag, sen plugga med nya gruppen.
Fungerar riktigt bra än så länge...har dock bara setts en gång hittills. Igår skickade jag in en ansökan om extrajobb på Malmö Stadsbibliotek.. Hade varit så kul!! Mitt drömställe att jobba på ju! Hoppas hoppas! Får svar nästa vecka...
Blek bild.. Passande.
Linne: Gina Tricot
Tröja: Gina Tricot
Tajts: H&M Divided Black
Ute: Jacka från MQ, Uggs från Ullared och nyinköpta vantar från Accent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0