Tisdag 2/11-2010

Smärtsamt seg föreläsning idag.. Trodde jag skulle somna, inte bra att sitta bredvid Tora då som uppmuntrar den typen av aktivitet;-) Menmen, lyckades hålla mig vaken...vet dock inte riktigt om jag lärt mig något. Återstår att se imorgon, möte med nya gruppen då...en projektplan ska skapas. Känns lite nytt och läskigt, men vi får väl se..

Snart blir det jobb, 15-20.15 på Mobilia idag igen.
Var riktigt kul igår, härligt att träffa alla igen:-) Hoppas på att få lite mer tider, framförallt i jul. Får se, nu har jag gjort vad jag kan so far. Riktigt skönt btw med träningsledigt idag. Volleyboll är det bästa jag vet, likväl är det skönt med en ledig kväll. Att kunna åka direkt hem efter jobb, och få sjunka ner i soffan bredvid sin favoritkille. Längtar...

Är all Gina Tricot idag.. Blir så ibland. Såg nu att tröjan vikt upp sig lite på bilden...sådär snyggt. Dock åtgärdat nu;-) Inviger nya jeanstajsten som inhandlades på tjejkvällen i torsdags. Riktigt sköna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0