Onsdag 24/11-2010

Idag känns som en bra dag! Inlett dagen i köket, med frukost och kaffe:-) Hade lite grejer att fixa till skola och volleyboll...nu är det gjort! Sköönt! Jag kan när jag vill. Känslan av bra dag kan också bero på att jag har mitt 12 timmarsarbetspass bakom mig. Jeez, trodde aldrig gårdagen skulle ta slut, mycket beroende på att det knappt var något folk i butiken. Ett tag gick jag runt och såg till att alla galgar hade samma avstånd mellan sig. Haha! Menmen, nu är det över och timmarna är mina! Fick med mig en kofta hem, guldkant på dagen. Kärlek vid första ögonkastet, billig var den också. Inte mycket att tveka på, trots att det var den 23..

Idag är jag tillbaka i den akademiska världen, med föreläsning 10-12.
Gillar mixen av jobb och plugg, skön variation. Fokus liger liksom på helt olija saker. Efter föreläsningen ska jag luncha med mina vänner, subgrupp 5;-) Är så glad över att ha hittat mitt lilla gäng, det ger en sån trygghet och jag ser alltid framemot att träffa dem.. Därför vi planerar in luncher lite då och då, får inte bli för långt mellan gångerna:-) Efter lunchen ska jag iväg och klippa mig! Fick en klippning i namnsdagspresent av mamma och pappa, ska bli så skönt!
Dagens look!
Linne: Gina Tricot
Kofta: NY! H&M Everyday
Tajts: H&M Divided Red
Ute blir det jacka från MQ, halsduk från Gina Tricot, vantar från Accent och Uggs från Ullared.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sv. haha men jag veeeeeet - jag fick tigga järnet för att få fota min killes rygg och tillslut gick han motvilligt med på det ;-)

2010-11-24 @ 09:15:58
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0