Mössa

Köpte fina strumpor från Happy Socks till Jacob... Plus den obligatoriska chokladkalendern. Så blir det när man har namnsdag den siste november. Imorgon är det december, och jag inleder månaden med jobb. Wohooo! På Mobilia:-) Ibland lönar det sig att ligga på, ringa och be snällt..

När jag ändå strosade runt på stan passade jag på att inhandla en mössa.
Det är ju kallt som satan, blir till att köra utsläppt hår nu med mössa långt nerdragen så man slipper frysa.. Lite iaf. Blev en likadan som vi gav Sara i födelsedagspresent, fast min är svart medan hennes är grå.. Nu är jag så fattig att jag måste hålla mig borta från alla hundar, blir till att inhandla alla julklappar den 23;-)


Fin och superinne...
Vet jag som läser alldeles för många bloggar;-)
79 kronor, från Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0