Lördag - vinst, jobbplanering och middag

Vinst! Med 3-0! Kändes stabilt, så länge vi inte brakar ihop totalt så är det lugnt. Fick smälla in matchbollen igen, dock från bakplan denna gång. Hurray!

Var riktigt seg och trött igår efter jobb.
Kunderna ville inte gå hem, kom ut ur butiken vid halv nio. Sprang och hann med bussen till Södervärn, sen fick jag gå hem därifrån:-p Haha, palla stå och vänta i kylan. Köpte med mig chips och en Cosmopolitan hem, resten av kvällen spenderades i soffan med babe. Tidigt i säng, matchen startade ju klockan 10 idag, dvs uppstigning klockan 7..

Pratade med en av mina chefer idag, har blivit handplockad att jobba på tisdag, då det är premiär för samarbetet mellan H&M och Lanvin.. Blir ett riktigt monsterpass, 7.30-19.15. Jag kommer vara död! Är pincipiellt emot denna typ av pass, men när man blir personligt tillfrågad och dessutom kommer bli bjuden på mat...ja då får det väl gå;-) Är dessutom i desperat behov av pengarna.

Ikväll blir det middag hemma hos mamma och pappa. Mys!! Funderar över att dra vidare på fest efteråt, men tror jag avstår. Veckan som gått har varit galen, känner att jag behöver pusta och ladda om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0