Guld!

Vaknade till frost på taken och supertäppt näsa.. Nu är vintern här, haha! Usch, känns som huvudet är fyllt med vadd:-( Jacob tyckte jag skulle stanna hemma från skolan, men det tycker inte jag. Har PBL idag, inte så sugen på att behöva skriva 2 sidor bara för att man inte deltagit. Ska nog gå bra, känner mig lite piggare nu när jag fått i mig kaffe..

Dagen igår var nästintill helt vigd åt fotboll.
Allsvenskan avgjordes och jag och Jacob var, tillsammans med Martin, Elin och några tusen till, på plats för att se Malmö FF spela hem guldet. Vilken match!! Jacob kunde knappt andas av nervositet och jag måste erkänna att det fladdrade ordentligt i min mage. Såå skönt när första målet kom efter typ en kvart.. Jubel!! Skrek och sjöng hel matchen, fantastiskt drag. Härligt att promenera hem genom stan sedan, nästan alla hade MFF-halsduk eller liknande och alla var så glada. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0