Bläää och mums!

Igår fick vi slänga ut hela skafferiet.. Hittade små äckliga djur:-( Usch, vad vidrigt! Tur jag har min hjälte till karl som tog tag i saken och städade ur.. Nu ekar det i skåpen, måste iväg och fylla på.. Trist att slänga så mycket saker, menmen. Hann iaf slänga ihop lite kärleksmums innan allt for sin väg. Kontrollerade påsarna noga... Hade fått inspiration från en bloggare, och kom medan jag bakade att tänka på Annie. Hon och jag var ju mästare på att goffa kärleksmums. På den gamla goda(njaa) tiden. Miss you!

Är fortfarande snuvig, men börjar se ljuset i tunneln.
Allt längre tid går mellan snytningarna, så ikväll gör jag comeback på volleybollplanen. Måste iaf hinna med en träning innan helgens match.. Har iaf varit ute och promenerat på morgonen både igår och idag. Egentligen inte riktigt min grej, men tänkte att det kanske kan vara bra för tankeverksamheten. Jag är i behov av ett fridfullt sinne. Nu har jag dock fått blåsor på bägge fötterna så får se hur jag ska gå vidare med detta:-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0