1 november, nystart och comeback!

Hade en riktigt skön kväll igår, låg i soffan med fötterna i Jacobs knä och med datorn på magen. Lyckades till och med tigga till mig lite fotmassage, inte illa;-) Så känner mig riktigt redo för denna nya vecka, trots att jag återigen verkar ha fått problem med att somna. Igår snurrade tankarna runt runt i huvudet. Störigt, men det ger sig förhoppningsvis efter några nätter..

Känner mig glad idag, har redan klarat av intoduktion till nya kursen, tre timmar i skolan.
Verkar spännande, handlar om att jobba med projekt. Kommer innehålla lite retorik också, wohoo! Prataprataprata, gillas;-) Nu laddar jag för comeback på jobb, är laddad till tusan! Har inte jobbat på exakt en månad...men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det. Har fått tider på mitt älskade Mobilia idag, imorgon och på onsdagmorgon. Ska lämna en lista med ytterligare tider då jag kan, gäller att ligga på. Nu när jag pluggar och har typ en bild av min framtid så känner jag mig mer avslappnad inför att jobba på H&M.. Saknar det till och med...särskilt mina favoriter på Mobilia:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0