Tisdag...

Tisdag, sista arbetsdagen denna vecka då det inte verkade finnas några pass imorgon. Menmen, gör inte så mycket...ganska skönt att få vara ledig dagen innan avresa. Yes, på torsdag åker vi till Barcelona!! Känns fortfarande overkligt...kanske ändras imorgon när resväskan hämtas upp från källaren:) Packapackapacka, för fint väder! Vårskorna är redo!

Jobbade 7-15 idag med, stod utanför schemat och fick gå runt och pilla med lite allt möjligt.
Trevligt! Köpte med mig fika hem till mig och Biffen, som var på plats för att bistå vid bordleverans. Mellan 16 och 17 skulle bordet komma; 16.04 ringer det i min telefon och bordet var på plats. Fick bärhjälp in till hissen, sedan övergav mannen oss.. Nu började problemen då bordet var alldeles för stort för att få plats i hissen.. Blev till att släpa upp det tre våningar. Pust!! Jag blev varm och Biffen svettades floder, men till slut gick det!! Hurray, kvinnor kan! Firade med kaffe och kaka...Jacob fick skruva på benen. Bordet är så fint så...och stort!! Passade perfa med våra nya stolar...vitt bord och svarta stolar. Fint!

Trots styrkepasset kände vi att vi behövde lite mer...så 19.30 begav jag och Emelie oss till Friskis för ett yogapass. En timmes stretching även kallt. Jag förstår mig inte på yoga, men avslappningen på slutet var grym;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0