Tidig torsdag

Jobbat duktigt hela dagen, efter det blev det lite shopping.. Jag som inte skulle!! Men, blev bara lite plus att jag faktiskt ännu inte överskridit mina veckoliga femhundra. Imorgon dras alla mina autogiron, därefter är det stenhårt som gäller. Blev i alla fall en marinblå långkjol som hängde alldeles ensam och ledsen ute på lagret. Har smugit runt och kollat på den innan, men först idag som jag gick och frågade en ansvarig om det inte var dags att sänka priset på den snart, då den är från en tidigare säsong. Det tyckte hon att det var hög tid för, så den blev min för 75 riksdaler:) Nice! Köpte även en randig t-shirt, solglasögon(hoppet lever om sommaren!), tvål, duschcreme och läppcerat från Niveas nya serie Angelstar. Doftar hallon, I love it! På annons, då var det ju ett måste;)

Nu ska jag och Biffen iväg på vattengympa, veckans andra pass för min del.
Premiär för Biffen tror jag visst. Tjejen har klippt av sig merparten av sitt hår idag, ska bli spännande att se hur det blev. Har lovat att inte skratta, hoppas jag klarar det;) Planen är att basta efter passet, får se om jag kan sitta längre idag. Ska försöka slå mitt rekord, som väl ligger på en sisådär fem minuter, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0