Skön helg

Efter jobb i lördags mötte jag upp lillebror Erik, körde honom hem och satte sedan kurs mot Sandviken. Hade en jättefin bilfärd, vackert väder med kvällssol och underbar utsikt. Tråkigt att bara hinna vara uppe i stugan i mindre än ett dygn, men det var väldigt mysigt den tiden i alla fall. Hann få i mig en massa god mat plus springa en runda. Har längtat hela vintern efter en speciellt fin runda där uppe. När jag nu fick springa den så gick det alldeles för snabbt:P Vet inte om jag blivit fantastiskt mycket mer vältränad eller om rundan bara är kortare än jag mindes den...lutar åt det sista. Men det var fint iaf:)

Körde hem och lagade fruktsallad..
Nya favoriten, denna gång hade vi även i sommarens första svenska jordgubbar. Mmm! Efter detta ringde lillebror och krävde att bli hämtad i Svedala så blev att kasta sig in i bilen igen. Fick ju ställa upp lite när man fått låna bilen och allt. Kul att träffa familjen också lite snabbt sådär. Han pussa och gosa med vovvarna och överlämna presenter till lillebror Anders, som fyllde år i måndags, och även en liten Mors dag-present till världens bästa mamma:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0