SATC 2...med lillebror:)

Efter det misslyckade bullbaket så gav jag mig ut på en löprunda... Blev vanliga turen borta vid Pildammarna, följt av lite styrka. Bra driv idag, fick göra av med överskottsenergin från gårdagens alltför kort löp:) Sedan hem, fick kasta mig in i duschen och därefter panikcykla iväg till min biodate tillsammans med lillebror. Han messade förra veckan och frågade om jag ville gå med på bio...han hade valt film:)

Sex and The City 2 har nu besetts... och jag tyckte den var riktigt bra.
Hade inte så höga förväntningar, kanske berodde på det. Hade läst en del om filmen innan, en del av kritiken låg i att tjejerna blivit för stereotypa...alltså att de nästan var för mycket av sig själva. Men hallå, de är ju figurer och inte riktiga människor. Tyckte det var bra i alla fall. Nu vill jag än mer ha hela boxen med alla säsonger. En dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0