Regnig onsdag

Ledig onsdag, hade satt klockan på nio men höll mig kvar i sängen till halv... Messade lite med Biffen som tyckte att skulle gymma, eller springa idag. Med tanke på att regnet öser ner och slår hårt mut rutorna så röstar jag bestämt på gym. Iofs, det kanske lättar...dock är inte hoppet alltför stort.

Erbjöd Jacob att låna mitt nya paraply imorse, men han vägrade.. Otacksamt! Kan kanske ha något att göra med att det är leopardmönstat, vad vet jag;) Bra för mig i alla fall då jag dessvärre också måste ge mig ut i rusket. Växla pengar och köpa platt, miniväska att ha innanför kläderna står på att göra-listan. Känns pepp att man ska till den stad i Europa som har flest ficktjuvar. Jag kommer hålla ett krampaktigt tag om mina ägodelar konstant..

Har i övrigt lite småfix att pilla med här hemma, känns alltid bättre att lämna ett nystädat hem mnär man far på semester. Tvätt ska vikas, disk ska diskas och väskor ska plockas upp från källaren... Jacobs pappa har lovat att komma och vattna våra blommor när vi är borta, bara detta sätter press;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0