Onsdag

Vaknade upp till en bra dag med ledig förmiddag. Stack till gymmet efter att ha letat genom hela lägenheten efter compeedplåster. Skinnet på min blåsa gick av igår och nu sved det som satan.. Men hittade plåstret, tycker faktiskt att det känns bättre nu:) Körde vanliga passet på gymmet, skönt när det är lite folk så man kommer åt de maskiner man vill.

Nu är jag hemma igen från jobb, massa folk och butiken var upp och ner. Härliga tider:P Blir att gå rakt på det igen imorgon för då börjar jag klockan 8. Innan jag började idag så spanade jag efter långklänningen från Indiska, men kunde inte hitta den:( Får nog kolla i stan istället...någon dag.  Shoppade lite pocketböcker istället; en till mamma, en till semestern och en till bokklubben. Nu blir det till att hetsläsa, nästa gång är ju den 11 juni.. Läsa läsa läsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0