Mitt nya liv...

Hemkommen sedan två dagar, har behövt landa lite och så sakteliga ta mig tillbaka till vardagen igen. Tveksam dock om det fullt ut kommer ske innan måndag...går runt och tror att det typ är tisdag idag. Skumt.. Menmen, det är ju fredag idag och jag ska jobba kväll, börjar om en timme. Lite trist med tanke på att babe i detta nu är påväg hem efter att ha slutat jobba. Menmen, har haft en fin dag. Inleddes med en löprunda och lite styrka borta vid Pildammarna, fortsatte med två timmar beach tillsammans med Biffen, Üve och Hannis. Gick helt okej, får ha i åtanke att det var premiär. Perfa väder i alla fall, trots några regndroppar..

Det nya sunda livet går so far good.
. När vi kommit hem i onsdags käkade vi lite snabbt och drog sedan till gymmet. Bra där! Var helt snurrig efter resan, men det släppte när man fick ta i lite. Har storslagna planer gällande detta nya liv, hoppas bara det håller i sig. Jacob har lovat att fungera som stöd, i gengäld ska jag stötta honom i hans snusslutande. Min duktiga kille:)

Bild från Plaza de Gaudi(stavning?), som låg precis bredvid Sagrada Familia.
Vi spenderade hela tisdagen i parken vid kyrkan; läste, fikade, drack kaffe och tittade på folk.
Hur mysigt som helst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0