Lördag

Lördag, ledig för det flesta men innebär jobb för mig. Börjar dock inte förrän tolv, något som medför en väsentlig skillnad då man kan vakna upp i lugn och ro tillsammans med sin älskade. Jag har till och med hunnit bli övergiven av min älskade:( Han är på årsmöte, viktigt som bara den tydligen.. Jaja.

Efter jobb idag ska jag låna lillebrors bil och sätta kurs på landskapsgränsen.
Blir till att spendera en natt i Jacobs föräldrars stuga...ska bli hur mysigt som helst. Trist bara att det krockar med jobbfest, flera som undrat och tyckt det varit trist att jag inte ska vara med. Trevligt samtidigt som det får mig att känna mig som världens sämsta kollega...

Igårkväll spenderades kvällen i soffan och vi råkade halka in på filmen Titanic som visades på Canal+..
Han är en riktigt snygging den där Leo DiCaprio, kan inte sägas annat. Fick en massa flashbacks från när jag var tio och såg filmen första gången...ja, det var ju ett tag sedan. Stortjöt mig genom de sorgliga scenerna, blir bara böligare och böligare för varje år.. Passade på att gråta av mig ångesten efter intervjun också, så var det gjort liksom. Nu fokuserar jag på att hålla mina tummar och hoppas hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0