Ledig??

Idag har jag varit så duktig, så duktig. Har tvättat, köpt en pärm till mina jobbkontrakt, storhandlat, städat toaletten+plus dammsugit och våttorkat hall och delar av kök, hämtat paket och slutligen varit på tippen och slängt alla kartonger. Hurray, vad bra! Vårt hem känns så mycket trevligar utan en massa wellpapp...plus att kyl och skafferi nu är fulla. Love it!

Blev ett pass vattengympa idag också, mest på kul egentligen.
Avskyr att simma av hela mitt hjärta, men älskar att skutta runt och röra mig i vatten:) Då den vanliga instruktören var borta så hade vi istället en tjej som i vanliga fall kör intensivpass. Skitkul, mycket mer fart! Riktigt jobbigt vissa stunder. Tänkte sitta en lång stund i bastun efteråt, men eftersom jag typ är världens sämsta bastare så blev det inte så länge. Men lite iaf..

Hemma i soffan nu, surfar runt och dricker kamomillte.
Har haft lite svårt att somna ända sedan vi kom hem från resan...vet av erfarenhet att kamomillte kan göra det något lättare att komma ner i varv. Tål att testas. Imorgon är det jobb, kväll igen. Suck! Lite småsegt, men vad göra. Jobbar morgon på torsdag iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0