Hemma

Idag är jag ledig från jobb vilket innebär att marktjänst står på schemat. Tvättar, städar och fixar. Väntar på att lillebror ska höra av sig så han kan hjälpa mig att slänga skräp. Har alla kartonger kvar sedan vi köpte bord och stolar. Börjar tröttna på att leka "inte nudda mark" här hemma.

Löning idag också, visst är det en underbar känsla att endast någon timma efter att den braiga lönen kommit in på kontot så far merparten av slantarna iväg för att betala räkningar och dylikt.
Menmen, nu är Barcelonatrippen betald, likaså resan ner till Kroatien som bär av stapeln 16 juli. Gutt! Nu ska jag försöka hålla i pluringarna, Jacob har tipsat om ett knep som jag ska testa. Men måste såklart få drömma om lite shopping i alla fall:) Denna klänning är lovely, I want! 299 kronor från Indiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0