Grått och softat...

Var så glad igår när jag kom till jobb med vetskapen om att det var sista dagen denna, plus att jag skulle få gå hem klockan 15. Men av någon anledning lyckades jag lova in mig i att jobba även idag, 9-15 och bara ute på lagret. Kunde ju inte säga nej när chefen frågade:P Nu, väl hemma igen känns det riktigt bra. Fick tömma lite också, men annars spenderades all tid på lagret.. Fick med mig ytterligare ett par haremsbyxor hem, denna gång ett par gråa. Kommer bli superfina i sommar:)

I webshoppen finns de endast i svart, beige och vit.. Grå, endast i butik alltså..

Vädret är verkligen supertrist idag, man kan knappt tro att vi befinner oss i månaden maj.
Trist, jag vill ha sol. Hoppas på det imorgon, för då är jag ledig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0