En solig kväll..

Har en ledig helg, vilket ju känns välbehövligt;P Fast det är ju alltid härligt att vara ledig tillsammans med sin fina kille. Igår övergav han mig dock för att fara till Lund och leka med sina kompisar. Efter att han frågat typ tio gånger om han skulle ringa över Emelie så tog jag saken i egna händer... Suck, killen tror inte att jag klarar att vara ensam. Menmen, kul att träffa min lilla Biff. Hon var litta bakfull, men klarade likväl av en runda ner till västra hamnen på inlines. Det gjoprde knappt jag, lite lätt seg i benen efter en löprunda...plus att mina inlines sett bättre dagar. Köpte dem någon gång på högstadiet, det är för stora plus att allt rull verkar ha försvunnit. Idag stoltserar jag med såriga knölar och en rejäl blåsa på insidan av högerfoten. Menmen, likväl en trevlig kväll som avslutades med kaffe och filmen 27 dresses hemma hos Biffen. Älskar den filmen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0