Early in the morning

Släpade mig ur sängen kvart över sju idag. Lustigt det där, igårmorse var jag redan i full gång på jobbet vid den tiden...men idag orkade jag knappt hålla ögonen öppna. Tror det handlar om inställning, som det mesta här i livet. Anledningen till att jag gick upp så tidigt var dels att det var då babe jag sig av till bussen för att inleda sin nya karriär i Staffanstorp. Då får man stå ut med att åka tidigare:P Dels för att jag ville hinna träna innan jobb. Jobbar 12-20.15 idag, segt med stängning men vad göra. Stack till gymmet, körde crosstrainer och vanliga programmet...nu är jag lite smånöjd.. Har svårt med det där, att känna mig nöjd. När jag var yngre var jag betydligt bättre på det, nu ser jag bara framåt.. Suck, får väl jobba på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0