Dagen I!!!

Idag är det dags för intervju inför utbildningen. Är ganska så nervös kan jag säga.. Åh, jag vill det här så sjukligt mycket!! Hoppas hoppas hoppas!! Satt och läste genom mitt letter of intent igår, inte visst jag att jag var så bra;) Haha, tycker ofta det är kul att titta tillbaka på saker jag skrivit...när lite tid passerat känns de ofta så mycket bättre än vad de gjorde när man satt och slet med dem..

Tar bussen mot Lund om en halvtimme, håller på och piffar mig i detta nu.
Kör samma inställning som på tentor, att om jag inte kan få in mer kunskap så kan jag istället satsa på mitt yttre. Känns som jag presterar bättre en dag när jag känner mig fin:)

Hade tänkt lägga in en fin helkroppsbild, men min kamera var tyvärr helt urladdad. Detta får funka:)

Inviger nya t-shirten från H&M Modern Classic. Till detta bär jag mina älskade beiga chinos som hängt med i några år och min nya kofta från Massimo Dutti. Kör vita tygskor och jacka från Rules by Mary ute i det ganska så fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för intervju?

2010-05-28 @ 16:05:00
Postat av: Camilla

Åh, jag håller verkligen tummarna! Pussokram

2010-05-30 @ 10:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0