Blöt och nya skor

Blev inget gymmande, eller spring heller för den delen. Biffen ville köra tidigt, men jag var tvungen att fixa inför resan så fick hoppa.. Trist, menmen! Jacob sa igår att när vi kommer hem från resan så ska vi köra nyttigt liv. Hoppas det håller:)

Gav mig av till stan när regnet lättade, fick köpt en liten väska att kunna ha under tröjan, växlade pengar, fyllde på busskort och hann även med att sola.
Testade stående solarium för första gången i livet. Spännande! Blev inte lika svettigt plus att man ju slipper de vita fläckarna på ryggen. Tål att testas igen:) När jag kom ut från solariet möttes jag av störtregn.. Blää, blev helt dyngsur. Cyklade likväl bort till Ica och hämtade ut paket. Tre par skor från Skopunkten, två av dem satt perfa...ett par har potential men behöver gås in.
Nu har jag packat nästan allt. Finns alltid grejer som inte kan åka ner förrän precis innan man ska åka. Taxin är beställd till klockan 4 imorgonbitti, suck!! Får väl gå och lägga mig snart då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0