Bättre idag...

Huamig vilken fuldag jag hade igår!! Usch, kände mig helt fel och missanpassad hela dagen:( Kul det när man jobbar lång dag och ska glida runt bland en massa folk. Menmen, det fick gå...var lycklig när jag kom innanför hemmets trygga dörr och kunde glida ner i soffan. Blev bjuden på pyttipanna och kaffe av världens finaste kille som av någon konstig anledning aldrig verkar ha en fuldag. Orättvist sånt där:P

Idag jobbar jag kväll och börjar först klockan 15.
Brukar inte vara superfötjust i detta, men har idag tagit mig tid att sova ut:) Riktigt skönt, trots att jag drömt en massa skumma och lite småobehagliga drömmar. Var fortfarande ganska seg när jag släpade mig upp halv tio, men efter att ha svept in mig i babes morgonrock och fått lite frukost och kaffe till livs så känns det bättre. Planen för den lediga tiden av dagen är att baka frukostbullar och att ta en skön dusch. Alla spår av gårdagens fulhet ska skrubbas bort. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0