Update..

Har kommit in i någon slags "orkar inte"-period... Jobbigt som satan, känner mig lite smådown mest hela tiden. Menmen, i övrigt rullar livet på, jobbar typ. Hade en lugn dag i lördags tillsammans med babe...det regnade och var tråkigt. På kvällen var det volleybollfest, stack först på förfest hos Elin och sedan drog vi till Emma och Anders place. Villade runt i typ en kvart innan vi hittade rätt, gick typ i cirklar. Väl där var vi kanske något mer asociala än vad som är brukligt, men trevligt var det i alla fall. Mina nya strumpbyxor pajade så jag såg ut som en h*ra...annars bra. Tog inga foton, det nedan är snott från Biffen.. Jag hade lockar som Annie gjort, kände mig först som ett får och sedan fin:)

I söndags jobbade jag 12-18.15, därav det något lugna tempot i lördags.. På kvällen utnyttjade Jacob en av sina ÄlsklingsCheckar så det blev film, godis, cheezrings och cola framför Slumdog Millionaire. Ganska hemsk film när man tänker efter, men helt okej.

Igår jobbade jag 9.45-17...skum tid.
På kvällen var det comeback till volleybollen... Gick inget vidare. Men kul att träffa alla igen och få röra boll i alla fall. Nu ska jag dra iväg för ännu en jobbdag, 9-16 blir det. Babe jobbar länge ikväll så får se vad jag hittar på efter jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0