Trött tisdagkväll

Hann hem och ta en kopp kaffe och en macka innan jag drog iväg på spinning. Pust, det var riktigt svettigt!! Men skönt...efteråt! Endast efteråt! Snabbt in i duschen, ut igen för att inta vegetarisk middag tillsammans med babe. Kvällen har spenderats iklädd mysbyxor och hoodie, sittandes i soffan med fötterna i babes knä, läsandes bloggar.. Gutt! Känner mig nöjd med starten på veckan:)
Djupt fokus på Jacob som sitter bredvid mig i soffan.
Han läser någon bok om att bli miljonär. Låter bra tycker jag..

Roliga saker för övrigt idag.
Planerat in fika med lillasyster på fredag och bokat tågbiljett till Göteborg till nästa fredag. Hade dock bara råd med ditresan, haha!! Jaja, det löser sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0