Torsdagmorgon...

Wohoo, jobbar morgonpass idag...9-16! Hade en problematisk morgon då det kom till att välja kläder. Lyckades dock bestämma mig redan vid andra alternativet, då jag direkt insåg att det inte var lönt att köra på nåt annat än det jag egentligen ville. Nämligen syrrans jeans med en topp till. Precis som igår och i förrgår. Herregud, man kan verkligen se mönster i mina klädval. Jag älskar sönder kläder... Tittar man genom min outfitbilder så går det lätt att se att "där köpte hon den tröjan/de byxorna mm". Haha, undrar om andra gör så också..? Inget som jag lagt märke till i alla fall. Men så är ju människan också egocentrisk..

Enda negativa med att jobba tidigt pass är att mitt ansikte inte riktigt hänger med i svängarna...ser ju så sjukt trött ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0