Sicko!!

Bra dag på jobb...det var först nu när jag kom hem som jag föll ihop totalt! All energi for iväg och det inplanerade träningspasset ströks. Egentligen måste man avboka pass senast två timmar innan, men då jobbade jag ju fortfarande. Är nästan lite spänd på vad som kommer hända nu.. Böter? Dassning? Spöstraff? Who knows...

Menmen, känner mig alldeles slut...kanske tur att jag är ledig imorgon.
Har en del som måste göras imorgon i vilket fall; tvätta, skriva på en grej, städa och ta upp vårkläder från källaren plus bära ner vinterkläder i källaren. Pust, ledig dag var det ja. Nu tänkte jag ta mig en varm dusch, hoppas det kan pigga upp mig lite... Jacob jobbar länge idag, så jag är alldeles ensam:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0