Säsongens sista match...

Sista matchen för denna säsong...ville ju gärna avsluta på topp. Det gjorde vi inte, för att uttrycka mig diplomatiskt. Lyckades till slut vinna med 3-2, har lite svårt att fatta det faktiskt. Svårt att känna glädje trots att jag tog 33 poäng(!!!) Har aldrig tagit så många förr, lite småsjukt:) Men har svårt att känna glädje då Jessa idag meddelade att hon och Dan ska flytta till Örebro...dvs hon kommer inte träna oss mer:( Blev sjukt ledsen, tårarna föll. Blir kanske bra ändå...men är just nu tveksam. Jessa är den bästa tränare jag någonsin haft och jag kan inte förstå hur någon ska kunna ersätta henne. Menmen...

Imorgon är det tillbaka till verkligheten med jobb 9-15..
Gutt med morgonpass, var ett tag sedan nu. Efter jobb åker jag till Svedala. Ska fika med Maria, gosa och gå ut med vovvarna och träffa familjen. Kul med något annat än bara jobb och träning för en gångs skull:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0