Perfekt lördag..

Idag var både jag babe lediga:) Underbart, händer inte alltför ofta. Vi fick ju walkover mot Linköping, så jäkla rätt!! Skönt efter en vecka med långa dagar att bara få vara ledig:)

Dagen inleddes självklart med sconesfrukost...babe bakade. Förra veckan var ju mjölet slut så då fick jag inga, vilket var en stor besvikelse. Men idag var de perfekta. Jag fixade lite i babes garderob medan han gjorde frukost. Hade fått med mig lite galgar hem från jobb, så nu har jag rensat lite. Så fint så blev det.

Efter frullen blev det promenad i det vackra vädret bort till Stadion...Jacob skulle köpa nytt årskort. Promenerade genom Pildammsparken, härligt med den kalla luften och solen som sken så fint. Landade på kafé Sorl för latte, dumlemuffins och läsning av Nöjesguiden. Efter det lite kik i affärerna...jag köpte världens finaste tröja. Såg en kund för ett tag sedan som hade en sån, men hann inte fråga var den var ifrån. Nu hittade jag den på Vero Moda. Randig, luva och fickor...fantastisk!! Samtidigt som jag köpte den så lovade jag babe att inte shoppa något mer innan löning. Hur ska detta gå?! Jacob tror inte på mig, så nu måste jag klara det:)

Träffade syster som var på stan med kompis.
Fick ta en snabbtitt på de nya boobsen...såg bra ut. Lite gulblå och svullna än så länge, men kommer nog bli fint.

Hemma igen nu, sitter i soffan och dricker kaffe. Jacob
tittar på fotboll, jag läser bloggar och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll då jag är bjuden på middag hos Sara. Ska bli jättekul, men får ta det lite lugnt...sista matchen imorgon ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0